Tuesday 13 February 2007

Mega achterstand

Aiaiaiai, het ziet er voor het moment niet goed uit voor mijn site... ik sta hopeloos achter met verhaaltjes en heb mijn foto's die ik tot nu toe heb genomen op cd meegegeven aan an, die vandaag is vertrokken... Spijtig genoeg want heb een superleuke maand met haar gehad! Ik zal haar missen. Het zal ook in het begin weer wat raar zijn om terug alleen rond te trekken.. maar alles went he ;-)
Ik laat er alleszins geen gras over groeien en vertrek morgen vanuit bangkok (ja, zit hier intussen ook alweer van vrijdagnacht) naar koh tao om te gaan duiken. Het enigszins ietspietsie kleine goede nieuws aan dat ik terug alleen ben is dat ik wat meer tijd voor jullie kan maken om jullie iets te doen te geven tijdens die lange werkdagen...
Ik zal dus mijn verhaaltjes offline bijwerken en dan een van de komende dagen bijvullen. An zal dan vanuit Belgie even mijn 'webmaster' spelen en mij de foto's bezorgen die de tekstjes wat kunnen opluisteren.. nog even geduld dus! Laat trouwens nog eens af en toe iets van jullie horen... zal - zeker nu - weeral welgekomen zijn!
dikke kus en tot snel
xxx

2 comments:

Anonymous said...

Dag Hilde,

mijn computer heeft het begeven, en ik ben dus je mailadres kwijt. Dus maar een reactie via je blog.
Het doet je precies wel deugd ginder! Nu ben je goed opgewarmd om verder alleen door te gaan. Leuk om je tekstjes en foto's te zien. Geniet er met volle teugen van...
liefs
Leen VR

Hilde said...

Dag Leen, fijn je berichtje te lezen en fijn dat je de blog nog volgt. Ik heb het inderdaad naar mijn zin. Het vertrek van An is een beetje raar terug, maar ik voel me alleszins al beter met het alleen reizen dan ervoor... denk inderdaad dat ik een goeie opwarming heb gehad. Hierbij alvast nog mijn emailadres: hildegoyens@gmail.com. Grtjs! Hilde