Monday 5 February 2007

Intermezzo

Ik ga er weer mee ophouden voor vandaag (er kruipt veel tijd in het uploaden van de foto's en dergelijke) wat dus betekent dat jullie nog enkele verhalen te goed hebben: Sen Monorom, Phnom Penh en intussen ook Kampot en Kep want morgen vertrekken we naar ..... de zee en t strand en naar liggen en niets doen en massage.... want ons achterwerk heeft het de laatste weken een beetje te verduren gekregen en heeft recht op wat verwennerijen!
Dan zal ik ook overdag wat meer tijd hebben om een ander te updaten dus... ik beloof niets maar doe mijn best! Hier alvast een voorproefje van the Wild West, waar het wild was, maar waar de ontspanning ook niet ver zoek was.... tot later!
xxx

4 comments:

Anonymous said...

Welwelwel, gaan relaxen op het strand. Da's in ieder geval een veel leuker vooruitzicht dan werken achter nen bureau... en gedaan hebben als het al donker is. Dus stuur gerust een paar zonnestralen deze kant op!
Chill ze!

Joke said...

Dag Lieveke,

Ik ben even een kijkje komen nemen in jouw droomwereld en heb meegenoten van de foto's en verhalen.
Waw!
Dat ziet eruit als een onwaarschijnlijke, onvergetelijke ervaring.
Nu ben ik pas echt jaloers!!
Vele knuffels vanuit het koude Belgiƫ en geniet een beetje mee voor ons!
Kus,
Joke

Hilde said...

Hela Dominiekje, weet niet of de zonnestralen zijn aangekomen maar naar wat ik hoor denk ik t niet.. spijtig genoeg willen de weergoden niet meewerken. Misschien heb ik in India, het land van de spiritualiteit en godsdiensten meer geluk met een zonnegroet of zo... Trouwens nog nieuws over oase??
grts! h.

Hilde said...

Hey Joke,
fijn je berichtje te lezen! Met jou ook alles goed hoop ik? Las net op de nieuwssite dat de arbeiders gestaakt hebben? Hopelijk krijg je het daar allemaal rond! Ik zal alleszins mijn eerstvolgende cocktail (of biertje...) op jullie gezondheid drinken!
dikke kus x h.