Wednesday 24 January 2007

Phnom Penh preview

Even kort om te zeggen dat vandaag de killing field in PP op het programma stonden maar bij gebrek aan tijd zal dat een 'verhaal' (want leuk is het niet) voor de volgende keer worden.
Trouwens, nog even een dienstmededeling... ik krijg de layout van hieruit niet altijd goed geregeld. Mijn excuses dus voor het soms schots en scheef staan van de pics... En heb ook nog niet iedereen geantwoord op de berichtjes, maar probeer dat later goed te maken. Trouwens Pascal, kan je me je emailadres eens doorsturen?
Enniewee tot over een weekje dus... x

6 comments:

Anonymous said...

Hey Hildeke,

ben echt blij dat je het zo goed stelt! Het ziet (en leest) er echt wel fantastich uit ginderachter! Hier bij InBev gaat alles zijn gewone gangetje (met regelmatig een aantal mensen die ontslag geven: Harold, Birgit,Rudy de Becker,...). Intussen ben ik volop bezig met het uitwerken van de plannen voor de verbouwingen van ons appartementje. Leuk om zo'n project in het vooruitzicht te hebben. Geniet ginder van elke seconde (maar dat zal wel geen probleem zijn zeker!)!!!!

Toedeloe, Stefanie

Godelieve said...

Hey,
Hoe gaat het met jullie daar?

Godelieve said...

Hey Hilde,
Pa staat hier naast me en is je tekst met foto's aan het bekijken.
Je schrijft nogal veel zegt hij.
Hier gaat alles gewoon zijn gang ik hoop dat het bij jullie goed gaat. We genieten van je foto's en tekst zo kunnen we je een beetje volgen en weten we dat het je goed gaat.
Groetjes van Pa en Ma en natuurlijk ook van mij
Kusjes en tot wederhoor.

Anonymous said...

Aloha !

Ziet er geweldig uit ginder ! Veel plezier en tot mails,

Borky

natalie said...

hey myriamma ;)
goe bezig daarginds!!! die rode stoffige weg kan ik me ma al te goed voor de geest halen (hmmm mango's uit het vuistje) - het heeft wel iets! alleen spijtig van de poep, ma dat hoort bij de ervaring, hé...
Fijn om ons te laten meegenieten, blijven doen! Ideaal leesvoer voor ne student als deze!
Allez, amusez-vous en tot het volgende avontuur!
liefs, natalie

Hilde said...

Hela stefanieke, fijn iets van je te horen en nog fijner om te lezen dat de verbouwingen van je appartementje kunnen beginnen! Ben er benieuwd naar...Doe het nog goed daar bij onze favoriete brouwer en doe zeker iedereen de grtjs van mij!!!
Borky, hopelijk gaat het met jou ook prima daar in het hoge noorden...al wat gesetteld? ben er benieuwd naar dus laat het me zeker weten!!
Natje, geef er nog een dikke lap op met je examens (of als ze intussen al gedaan zijn hoop ik dat het is meegevallen!) dikke knuffel x
Tant Godelieve, ma en pa en... alles pico bello hier nog altijd! Fijn dat jullie me volgen.