Tuesday 9 January 2007

Sunny Bangkok

Jaja, gisteren inderdaad goed aangekomen in het vrij warme bangkok... de eerste uren waren redelijk sweaty maar intussen ben ik al wat gewoon aan het lekker klimaat... de regen en kou zijn toch al bijna vergeten :-)
De vliegreis heb ik wonder boven wonder supergoed 'overleefd'. De zenuwen de baas gekund en zelfs een dronken Engelse 'prick' die met zijn naar alcohol stinkende bek naast me lag te snurken genegeerd... waar de idee aan zon, relaxen en genieten niet goed voor kan zijn he.
Fotootjes heb ik nog niet op dit moment maar dat zal niet te lang meer duren! Gisteren bij aankomst iets gedronken en daarna meer als de klok rond geslapen tot vanmorgen..
Nu ga ik de buurt eens verkennen en ervoor zorgen dat jullie wat beeldjes kunnen zien.
dikke dikke kus en tot snel!!

5 comments:

Anonymous said...

Hey guapa,

wat zijn de plannen? Direct naar de eilanden en duikpak in?

Veel groetjes,
Mark

SkullAndBones said...

Kon je het raam niet open doen en die uit zijn bek stinkende engelse "prick" er uit zwieren?

Anonymous said...

Hilllldddddddeeeeeee,

help mij eens uit mijn verveling en update uw blog aub :)))))

Mark

Unknown said...

He hallo! Ben benieuwd naar de foto's. Probeer ons werkende mensen maar jaloers te maken met witte standen, blauwe zee en hele hoop zon! Groetjes

Anonymous said...

Hi darling...
Comment ça va? Super de te lire...J'espère que tout se passe bien là bas?
Je pense bien souvent à toi.
Alors moi je peux te donner des news...je vais avoir un... PETIT GARCON!!
Yesssss.