Wednesday 21 March 2007

Picture time!!

Beste vrienden en familie.. ik heb vandaag mijn best gedaan om jullie wat fotootjes te bezorgen. Heb nu enkele uren besteed aan een pc'tje in de airco en ga terug de zon opzoeken... dus de verhaaltjes die jullie nog tegoed hebben volgen op een latere datum... Ben intussen in Rajasthan, Jaipur en vertrek vanavond met een nachttrein naar Udaipur waar ik terug verenigd zal worden met Marie en Charles en een vriend van hen die een weekje geleden in india is aangekomen. Enjoy the pics en laat nog eens iets van jullie horen!! Soms lijkt het alsof ik de site update voor de muren ;-)) Dikke kussen uit een nog steeds heel heet (en nog heter wordend) India. And I still love it!! Namaste!

2 comments:

Anonymous said...

Hilde Goyens you're looking fab!
x

nellie

Unknown said...

Hallo meisje,


Mooie foto's heb je erop gezet!
Je ziet er geweldig uit moet ik zeggen, ik met m'n oud wit vel ben jaloers!

Verdere nodige informatie tussen ons doe ik per email.

Amuseer je nog en let op jezelf

dikke kus xxxxxxxxxxx mama