Tuesday 13 March 2007

intermezzo

Hellow!
even een tussendoortje met wat antwoordjes op de berichtjes en dan morgen een update over hampi (dat ik intussen sinds eergisteren avond met pijn in het hart verlaten heb).
Wat het duiken betreft... Aan de foto's kan je het al zien en uit mijn verhalen... ben er inderdaad aan verknocht geworden en heb al weer zin om terug onder water te gaan maar zal nog effe wachten zijn.
Truusje, stuur me es een fotooke van je meisje door... ben er benieuwd naar hoe ze intussen gegroeid is... nog veel problemen met het buikje of intussen in orde? Jullie cadeautje heb ik hier trouwens al heel vaak gedragen (vergeet altijd de afrikaanse naam ervan) en heb er al veel complimentjes voor gehad! dikke kus terug aan jullie allemaal.
En Pascalino.. stuur me es een mail met wat meer uitleg want nu heb je me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt!!
tot morgen!
xxx
h.
PS ben me hier heel hard aant bezinnen want al een paar dagen vroeger opgestaan dan dat ik normaal doe als ik moet gaan werken... Ge ziet het is nooit te laat om goeie gewoontes te creeren maar om ze te houden... dat valt nog af te wachten want ik slaap nog altijd heel erg graag!

5 comments:

Anonymous said...

Ja schatteke, ik denk dat wij gewoon net iets beter zijn hé..

Anderlecht - Genk 6 - 0
ja echt waar!!

dikke kus,
mark

Anonymous said...

Ja schatteke, ik denk dat wij gewoon net iets sterker zijn hé...

Anderlecht - Genk 6-0
echt waar!!!

dikke kus,
mark

Hilde said...

No way!!! echt waar??? dju dat is echt omdat ik er niet was deze keer... toen ik er wel was, was het 1-4 in a'lecht als ik me niet vergis... ik zal dus wat betere vibes moeten doorsturen...DAMN!!
Was trouwens toch voor de beker he??

Anonymous said...

Ja dat was voor de beker hé :)
Wel fijn dat we zowel kampioen gaan zijn als de beker winnen.
Ge kunt nog juist meevieren want tegen dan ben je juist terug!

groetjes,
mark

Hilde said...

You wish...kampioen.. we zullen dat nog wel zien... terug een weddenschap anders, like in the 'good old days'... misschien een aardbeienmilkshake aangezien jij zo goed bent in dat te prepareren ;-)